Heb je er wat aan als je als Europeaan die Japans kan in australie naar de business gaat?

Ik woon in Nederland en wil japans leren maar ik weet niet of ik in Japan zou willen blijven wonen. Dus dacht ik misschien kan ik als Europeaan die Engels japans (en Nederlands) kan deze vaardigheden toepassen in Australië. Dus dat ik in australie woon maar een baan heb in de business waarbij ik mijn japanse taal vaardigheden kan toepassen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als tolk kan je dat overal in de wereld wil je in een specifieke branche werken dan hangt dat er vanaf of ze zaken doen met Japan.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ja ik wil dus als manager in het bedrijfsleven zaken doen met Japan. Maar ik kan er niet echt veel over vinden op het internet, weet u een website?
ronron1212
5 jaar geleden
Lastig zul je wel een bedrijf moeten vinden die een manager zoekt die Japans spreek. Zal niet eenvoudig zijn.