Wat is de minimum loonschaal postnl bezorger?

Ik werk als pakketbezorger minstens 40u per week.

Ik vraag mij af wat de minimum loonschaal is voor dit werk? We vallen onder cao beroepsgoederenvervoer.

Zit nu in schaal C0 ben 27jaar

Werkzaamheden zijn;
Pakketten bezorgen met lange bus (b)
Vaak ook zware pakketten >20kg

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

C0 = eur 447,05 per week, eur 1788,20 per 4 weken en eur 1943,77 per maand bij voltijds werkweek.
Computoon
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
+ https://www.fnv.nl/site/alle-sectoren/sectoren/transport-en-logistiek/876764/876774/381053/tln_functieloonschalen_jan2018
ronron1212
5 jaar geleden
Hij vraagt naar het minimumloon @LeonardN
Wat is de minimum loonschaal postnl bezorger?
Artikel 69D
Loontabellen voor werknemers werkzaam bij ondernemingen waarop voorheen de CAO
Goederenvervoer Nederland van toepassing was
Voor werknemers die werkzaam zijn bij ondernemingen waar voorheen de CAO Goederenvervoer
Nederland van toepassing was, geldt een discount van 0,75% op de loontabellen zoals die zijn
weergegeven in artikel 25 van deze cao. De uitgewerkte tabellen treft u hierna aan.
Per week € 364,53
4 weken € 1458.12
Maand € 1584.98
5 jaar geleden
LeonardN
5 jaar geleden
- https://www.fnv.nl/site/alle-sectoren/sectoren/transport-en-logistiek/876764/876774/381053/tln_functieloonschalen_jan2018
Schaal C0 is gegeven in de vraag.
ronron1212
5 jaar geleden
Hij vraagt naar het minimumloon @LeonardN
Wat is de minimum loonschaal postnl bezorger?