mag je werkgeefster je casemanager zijn bij ziekte?

Mijn werkgeefster is ook mijn leidinggevende, mag ze ook bij ziekte mijn casemanager zijn?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Ja, de leidinggevende kan casemanager zijn in geval van ziekte.
-- Casemanager(Klik om uit te klappen)
Om ervoor te zorgen dat iedereen de afspraken nakomt, wijst u met uw werkgever iemand aan die uw re-integratie volgt. Dit is de casemanager. De casemanager kan een medewerker van de arbodienst zijn, maar bijvoorbeeld ook uw leidinggevende of een collega. Zowel u als uw werkgever kunnen bij de casemanager terecht als u vindt dat iets niet volgens afspraak verloopt.--
Volgens de site van het UWV.