Kun je werken in een andere functie dan dat je een diploma voor hebt?

Er is een vacature waar je een relevante opleiding niveau 4 gevolgd moet hebben, te denken aan verpleegkunde of MZ. Nu heb ik verpleegkunde niveau 4 behaald en ben ik daarna de SPH gaan doen, maar deze is niet afgerond. Ondertussen is mijn BIG verlopen. Moet ik nu eerst mijn BIG weer halen voor ik zoiets kan gaan doen, of zouden ze me ook bijvoorbeeld als maatschappelijk zorger kunnen aannemen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Als je denkt dat je die functie kunt vervullen zou ik zeker solliciteren.
In een sollicitatiegesprek zal duidelijk worden of de andere partij je geschikt vindt.
Solliciteren mag altijd.