Wat moet er allemaal vermeld worden in een mail van een open sollicitatie voor een bijbaan?

Ik dacht zelf aan: 1) reden waarom je solliciteert 2) introductie van jezelf 3) je school etc. 4) Mijn hobby's 5) reden waarom je bij het bedrijf past 6) afsluiting

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Leeftijd, school, m/v, adres, welke bijbaan: vakkenvuller (supermarkt) of willekeurige vacature, afhankelijk van soort bedrijf waar je solliciteert. Afsluiting met graag hoor ik van u. Niet vergeten: vermelding telefoonnummer / e-mailadres. Reden van sollicitatie? je zoekt werk om geld te verdienen :)
Succes Samme!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
opleidingen, hobby's en daarvan alleen maar de relevante horen in een cv. Maar voor een bijbaan zou ik het niet zo moeilijk maken.Als je een bijbaan in een winkel zoekt kun je daar bij de chef vaak een sollicitatieformulier vragen. Bedenk dat voor bijbanen vaak veel sollicitanten zijn, degene die jouw brief leest is niet zozeer geïnteresseerd in jouw hobby, of hij moet veel te maken hebben met het werk.
anneliez