"Bedankt voor de fijne samenwerking."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voorbeeldzinnen en teksten; bedankt voor de samenwerking

Dank je wel voor de prettige samenwerking.

We willen je graag laten weten hoe blij we met je zijn.

Dank je wel dat je de moeite hebt gedaan om me hierbij te helpen / dit voor me op te zoeken.

Het is fijn om te weten dat ik bij jou terecht kan. Dankjewel.

Dank je wel dat je me scherp houdt.

Bedankt voor alles wat je hebt gedaan. (enkele concrete voorbeelden benoemen)

Wat fijn dat je me wil helpen. Hartelijk dank daarvoor.

Dank je wel dat je tijd voor mij hebt vrijgemaakt.

Het was zo fijn om… met je te praten, te sparren, ideeën met je uit te wisselen.