Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik sneller spiegelen?

Ik werk nu al ongeveer een weekje bij een supermarkt, maar het spiegelen gaat tot nu toe ontiegelijk langzaam. Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
De ervaring en de snelheid komt vanzelf, zie het als gitaar of piano spelen, dat doe je ook niet in de eerste week op volle snelheid.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je hebt ongetwijfeld collega-vakkenvullers; kijk hoe zij het doen, vraag hen om tips.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Spiegelen blijft altijd een vervelend klusje in een supermarkt. Als jij bij het begin van jouw gangpad alles netjes hebt staan en je bent bij het einde kun je zo'n beetje opnieuw beginnen. Als je er een week werkt gaat het ook nog niet zo snel. Naarmate je dit vaker doet, gaat dit makkelijker, leert mij de ervaring.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Antoni
6 jaar geleden
Spiegelen wordt ook gedaan als er geen klanten zijn. Dan heeft het werk wel langere tijd een blijvend resultaat.
Bij werkt. Veel spiegelen. Rustig aan doen. Bovenste plant rechts naar links. Daana één na bovenste plank van rechts naar links. Ook is het mogelijk om onderin te beginnen. Maar niet ergens in het midden. want dan is de kans (vrij)groot dat je dingen gaat vergeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding