Wat verdien ik als dhl parcel bezorger?

Ik wil graag solliciteren bij dhl parcel. Als bezorger van pakketten met eigen auto. Alleen kan ik nergens vinden wat mijn verdiensten zouden zijn en of ik kilometervergoeding krijg.
Ik ben 18 jaar

Link ter beschrijving: https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorger

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

Je krijgt niet per uur betaald, maar per pakketje. Het is afhankelijk van o.a. formaat van de pakketten en de regio waarin je werkt wat je dan per dag kunt verdienen.

"Het bedrag dat we krijgen, hangt af van het formaat, gewicht en of je meer pakketjes in de straat hebt. Als je bij mensen zelf of hun buren bezorgt krijg je 100 procent van het bedrag. Als mensen niet thuis zijn en je het pakket weer mee terug moet nemen, krijg je maar 50 procent."