Hoeveel kans heb je op een baan als je animatie hebt gestudeerd?

Ik wil graag naar ArtEZ in Zwolle, opleiding animation design. Natuurlijk heb je in de kunst weinig kans op werk, maar hoe zit dit tegenwoordig bij de animatie? Ik bedoel, op zich is dit wel iets wat je vaak tegenkomt op internet en tv.

Toegevoegd na 8 uur:
Zijn er ook mensen met ervaring?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je hebt 34% kans op een vaste baan.
Je hebt 51% kans op een voltijdbaan.
Vergeleken met andere studies is de zoektijd baan: goed.
Vergeleken met andere studies is de kans op een baan: zeer goed.

Bron: Arbeidsmonitor.
SimonV
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Oh thanks, ik kende die site niet