Een flinke dosis lef en een afspraak bij de KVK.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk eens op de site van KvK en de Belastingdienst. Daar staat genoeg info voor startende ondernemers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In aanvulling op de rest van de antwoorden is het vooraf goed om na te denken over waarmee je je gaat onderscheiden en je concurrentie in kaart brengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op onderstaande website vind je een stap voor stap uitgewerkt plan om van een vaag idee tot je eigen zaak te komen. Neem er wel ruim de tijd voor. Laat het me weten als je 't doorworsteld hebt. Ik ben er zeker van dat je er geen spijt van zal hebben. Je zal sterker staan aan de start van je eigen zaak.

P.S. Als je in Nederland woont, moet je wel uitkijken waar de wetgeving eventueel anders is, maar het basisconcept van deze website blijft zinvol! :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In ieder geval de instelling en het vermogen om elke week 80 uren, te knokken!
Bijna iedereen droomt van een eigen zaak en succes.
Grote auto,leuke secretaresse.Vergeet het maar.WERKEN.
Heel veel mensen met een eigen zaak krijgen een aanvullende bijstands uitkering.
Bezint eer je begint.
Ik probeer je niet te ontmoedigen.Er zijn er ook die het wel lukt.
Misschien wordt jij een van hen.