Is het lastig om als Nederlander een baan op Wall Street te krijgen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet als je goed genoeg bent in wat je van plan bent op Wall street....
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat wil je daar doen ?
Cryofiel
8 jaar geleden
Je hoeft trouwens niet op Wall Street te zitten om in de financiële wereld te werken en/of om in (Amerikaanse) aandelen te handelen.
tinus1969
8 jaar geleden
Dat hangt er natuurlijk van af wat je daar wil doen. Als je veel geld wil verdienen met financiële windhandel; dat kan ook in London.
Erna55
8 jaar geleden
Wanneer je een werkvergunning krijgt en goed bent in wat je doet, dan kun je best een baan krijgen.
Ben je goed in wc- poetsen, dan is er niets wat je tegenhoud om dat op Wallstreet te gaan doen.

Antwoorden (1)

Het is al lastig om als Nederlander een werk vergunning te krijgen voor de USA dus om een baan te vinden nog lastiger