Wat gebeurt er als de studieduur bij LOI stopt?

Ik ben bezig met een HBO opleiding via LOI. Nu kan ik nergens een antwoord vinden op mijn vraag (of ik zoek niet goed)

Wat bebeurt er als je studieduur voorbij is, en je nog geen examen hebt gedaan?

- Heb je dan pech?
- Kun je wel examen doen maar moet je dit zelf betalen?
- anders,

Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
7.7K
ronron1212
9 jaar geleden
hoe bedoe; je studie duur voorbij? Je kan toch gewoon verlengen en betalen of kan dat niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Das een goeie. Dat zou ik even na moeten zoeken. Maar ik kon eigenlijk niet echt iets vinden over iets wat ook maar te maken heeft met verlengen of einde studieduur.
Erna55
9 jaar geleden
Welke opleiding ?

Het beste antwoord

De loi informatie :

Langer nodig voor je opleiding? Bij de LOI behoud je docentenbegeleiding!
Heb je de opleiding niet binnen de aangegeven studieduur afgerond of wil je langer over je opleiding doen? Geen probleem, dat kan. Bij de LOI behoudt je zelfs begeleiding van de docent! Kosteloos, dus je betaalt hiervoor niets extra.

Tot twee keer de studieduur
Anders dan bij vele andere opleiders kun je bij de LOI docentenbegeleiding krijgen tot twee keer de studieduur van je opleiding (bij een normaal studietempo) of maximaal 6 jaar in totaal bij de bacheloropleidingen. Je kunt in die periode dus je uitwerkingen blijven insturen en feedback, tips en antwoord krijgen op al je vragen.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies wat ik zocht! Thnx!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Precies wat ik zocht! Thnx!