Hoeveel verdien je bij de Lidl als 16-jarige?

Ik wil graag werken bij Lidl maar wil toch even graag weten wat je daar verdient als 16 jarige.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

je kunt nooit minder verdienen dan het minimumloon voor een 16-jarige. Dat minimumloon is voor zowel 40 of 38 uur per week werken. Dus je moet even googlen hoeveel uur in de CAO van lid staat wat hun maximale uren zijn.
Als je dat weet, dan kun je het bedrag delen door 40 of door 38 uur per week.
Je hebt dan je uurloon.
Als je dan niet fulltime gaat werken, dan kun je het uurloon vermenigvuldigen met het aantal uur dat je werkt.
Let op: de bedragen zijn bruto en ook nog zonder vakantietoeslag.
Vaak is CAO loon hetzelfde als het minimumloon, zo niet dan:

Minimumloon per maand x 12 : 52,2 : 40(of 38) = uurloon bruto

mochten ze toevallig betalen per 4 weken (sommige bedrijven doen dat)

minimumloon per 4 weken : 4 : 40(of 38) = uurloon bruto

vakantietoeslag is 8% over wat je bruto verdient, en dat krijg je later , meestal in mei, gestort.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankjewel!