In welke Loonschaal hoort een chauffeur en een leidinggevende thuis in de CAO?

Ik heb een tijd geleden een lijst gekregen met daarop de loonschalen van 2015 voor 'beroepsgoederenvervoer over de weg en de verhuur van mobiele kranen' (zie bijlage)

Ik zou graag het volgende willen weten:

- Wat verdient iemand van 23 jaar, (40 uur per week, contract voor onbepaalde tijd) die een leidinggevende functie heeft in een transport bedrijf volgens de loonschalen (Zie bijlage)

Wat verdienen chauffeurs/bijrijders van 16 t/m 22 jaar, ( contract voor onbepaalde tijd) Deze jongens maken niet allemaal evenveel uren

Kan iemand mij vertellen hoeveel bovengenoemde mensen bruto gaan verdienen en in welke loonschaal ze vallen?

Alvast Bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
6.6K
ronron1212
9 jaar geleden
Daar moet je de cao naast leggen en lezen hoe de indeling is.

Antwoorden (1)

Er is een functiebeschrijving voor de beroepen in de transportsector. Op basis daarvan wordt je ingedeeld. Zie bijlage.