Als ik moet stoppen met de opleiding HBO-V aan de NHL Leeuwarden, mag ik dan per september met dezelfde studie op dezelfde school herstarten?

Ik doe de opleiding HBO-Verpleegkundige op de NHL hogeschool in Leeuwarden. Ik heb halverwege dit schooljaar een onvoldoende op de stage gekregen. Nu heb ik de stage die ik per februari ben gestart met een voldoende afgerond, maar het reflectieverslag is onvoldoende. Dit betekend een onvoldoende op mijn gehele stage. Morgen krijg ik hiervan uitslag maar ik ben heel bang dat ik moet stoppen met mijn studie.

Ik had in februari al te horen gekregen dat ik een half jaar studievertraging heb maar ik weet niet hoe het nu komt. Dit hoor ik morgen.

Nu is mijn vraag: Als ik moet stoppen met de opleiding HBO-V aan de NHL Leeuwarden, mag ik dan per september met dezelfde studie op dezelfde school herstarten?

Dan heb ik nog een vraag maar hierbij zal ik even een iets uitleggen.

Ik heb dus 2 onvoldoendes op de praktijkbeoordelingen maar verder heb ik de theorie wel gehaald. Ik heb op 2 toetsen en 1 verslag (en 2 stages) het 3e leerjaar niet gehaald.

Wel heb ik mijn propedeuse gehaald en veel studiepunten. Als ik eventueel start met dezelfde studie omdat ik moet stoppen krijg ik dan vrijstellingen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100