Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mij beter ontwikkelen als dagvoorzitter?

Ik ben het afgelopen jaar een aantal keer ingehuurd om bijeenkomsten, evenementen en zelfs een tv-pilot te mogen presenteren. Ik kreeg tot nu toe van al mijn opdrachtgevers alleen positieve reacties over mijn geleverde dienst en het is bovendien leuk werk. Ik zou graag verder willen gaan in het presenteren en dagvoorzitter zijn van evenementen.

Ik heb echter wat carriere advies nodig, ik zie namelijk dat er veel van die bureau's zijn die dus ervaren presentatoren aanbieden dus hoe kan ik de nodige aanknopingspunten vinden om mijn "skills" verder te verbeteren aangezien je niet voor deze bureau's kan aanmelden.

Ik sta momenteel al ingeschreven in een tal van castingbureau's maar deze zijn dus meer gericht op acteerwerk? Ik zou dus zeker wat advies kunnen gebruiken. Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het Nederlands Debat Instituut in Hilversum geeft diverse cursussen aan professionals die hun presentatietechnieken willen ontwikkelen en verbeteren.

Misschien is een cursus van dat instituut een goed idee?
(Lees meer...)
Antoni
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding