Hoe kan ik mij beter ontwikkelen als dagvoorzitter?

Ik ben het afgelopen jaar een aantal keer ingehuurd om bijeenkomsten, evenementen en zelfs een tv-pilot te mogen presenteren. Ik kreeg tot nu toe van al mijn opdrachtgevers alleen positieve reacties over mijn geleverde dienst en het is bovendien leuk werk. Ik zou graag verder willen gaan in het presenteren en dagvoorzitter zijn van evenementen.

Ik heb echter wat carriere advies nodig, ik zie namelijk dat er veel van die bureau's zijn die dus ervaren presentatoren aanbieden dus hoe kan ik de nodige aanknopingspunten vinden om mijn "skills" verder te verbeteren aangezien je niet voor deze bureau's kan aanmelden.

Ik sta momenteel al ingeschreven in een tal van castingbureau's maar deze zijn dus meer gericht op acteerwerk? Ik zou dus zeker wat advies kunnen gebruiken. Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Het Nederlands Debat Instituut in Hilversum geeft diverse cursussen aan professionals die hun presentatietechnieken willen ontwikkelen en verbeteren.

Misschien is een cursus van dat instituut een goed idee?
Antoni