Wat voor bijbaan kan ik het beste combineren met school en stage?

Weet iemand wat voor werk ik naast mijn school en stage kan doen?
Ik ben de maandag dinsdag donderdag en vrijdag laat klaar en de woensdag 1 uur.
Ik wil heel graag een bijbaantje, kan niet zo goed bedenken wat voor werk. Ben een meisje van 20 jaar. Ik heb schoonmaak werk maar dat doe ik alleen in vakanties , door de tijden enz.

Wie heeft er een idee op bijv savonds of in het weekend te doen?
Ik verveel mij heel snel! Dus ook al ben ik moe van een stage dag toch verveel ik mij! Die tijd kan ik beter besteden dan op de bank te zitten natuurlijk. Haha

Kan zelf niet heel veel meer bedenken dan schoonmaakwerk, supermarkt, ....?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K
Poet
10 jaar geleden
Oppassen of reclamefolders bezorgen

Antwoorden (1)

In de horeca moet je regelmatig laat werken. Als rond etenstijd te vroeg voor he is kan je beter een café kiezen dan een restaurant. Is leuk werk en je kunt er ook nog fooi mee vangen.
Bij een bioscoop kan je ook altijd even vragen. Achter de kassa of bij het snackverkooppunt.

Mocht je een rijbewijs hebben kan je ook nog taxichauffeur worden, zie link.
Bij een arbeidsbureau langs kan ook geen kwaad. Als jij vertelt wat je kan en wanneer je kan hebben ze wellicht wat voor je.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, Ik denk dat je kan werken bij supermarkt maar dat weet je all dus je kan naar uitzendbureua of arbeidbureua gaan voor zoeken naar bijbaan die voor jou passend is of je kan werken in een winkel of in de zorg maar mij advies is ga kijken wat jij leuk vind en doe dat Veel succses met het zoeken naar een leuke bijbaan Samed,