In de internetversie van Intermediair staat een interview met een supermarktmanager die werkzaam is bij de grote kruidenier die op de kleintjes let. Deze supemarktmanager was 31 jaar, had 5 jaar werkervaring en had 80 man/vrouw onder zich.

Zij verdiende (in 2012) eur 3311.-/maand.

Net als bij andere banen, zal het ook bij een supermarktmanager zo zijn dat er een begin- en een eindschaal is en dat het salaris ieder ervaringsjaar stijgt tot de 'top' wordt bereikt.

Toegevoegd na 7 minuten:
Het allerhoogste salaris wat in de supermarkt te verdienen is (bedrijfsleider in de hoogste loonschaal aan de top van zijn salaris) is eur 4076,35 per maand. Dit is het bedrag dat staat in de laatste cao voor personeel van grootwinkelbedrijven in levensmiddelen die ik op internet heb kunnen vinden. Die cao was op 1 april jl. afgelopen.
Computoon
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plus. Ik denk alleen dat die ene supermarktmanager die elke week op tv is meer verdiend ;)
Computoon
10 jaar geleden
Ja, maar da's ook een nepperd ;-)
Computoon
10 jaar geleden
Dat een franchiser-supermarktmanager meer verdient dan een manager/bedrijfsleider vind ik begrijpelijk. De manager/bedrijfsleider die in dienst is van het concern krijgt iedere maand zijn salaris overgemaakt. De franchise manager werkt voor eigen rekening en risico, al heeft hij natuurlijk 'de bekende naam' achter zich voor ondersteuning en advies op allertei terrein.