Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou kunnen als de vraag zou zijn geweest: welk specialisme in geneeskunde heeft de meeste vacatures! Een min dus, want dat was de vraag niet.
Amadea
10 jaar geleden
Dan heb je slecht gelezen. Arts is wel degelijk een beroep.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dus omdat jij ergens hebt gevonden dat van alle artsen de meeste vacatures zitten bij de specialisatie spoedeisende hulp denk jij werkelijk dat er geen andere functie is waar meer vraag naar is? Niet iets van een beroep in de technische sector ofzo? Nee arts op de spoedeisende hulp is het beroep met de meeste vacatures!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook wel vreemd dat er in dit artikel niets over artsen staat: http://www.monsterboardblog.nl/waar-zit-de-krapte/