Door coordinator weggewerkt! Wat nu?

Twee jaar jaar gewerkt, leuk werk, nooit ziek, alleen vanaf begin af aan door coördinator psychisch lastig gevallen.
Keerde collega's tegen mij, nooit gewaardeerd, zelfs reiskosten niet laten doorbetalen. Onlangs door zijn fout ben opnieuw lastig gevallen. Heb gesprek bij directeur aangevraagd. Volgende dag kreeg ik brief dat mijn contract niet verlengt wordt. Nu kan niet eten, niet slapen en kan niet tot rust komen. Hoe moet ik omgaan met deze situatie. Ik hou van het werk en mijn contract loopt over een maand af. Tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je kan aantonen dat je geen reiskostemvergoeding kreeg terwijl je dat wel hoorde te krijgen zou ik dit zeker aangeven bij je baas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik kan aantonen, die heeft voor bijna een jaar niet correct doorgegeven. Nu ontkent hij en vandaag alles aangepast alsof het alles klopt maar heb kopietjes.

Het beste antwoord

Helaas kun je niks doen. Dat je contract niet wordt verlengt hoeft geen reden te hebben, dus kun je deze (eventuele) reden niet aanvechten. Wel kun je alsnog praten met je baas over de gang van zaken en hoe je baas daar tegenaan kijkt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas, tegen het niet verlengen van een contract voor bepaalde tijd is niets te doen.

Als je constateert dat een reiskostenvergoeding onterecht niet is uitbetaald moet je dit direct of indirect doorgeven aan de HR-afdeling van het bedrijf. Doe dit (met bewijsmateriaal als data, tijden, km-afstanden, kaartjes e.d.) alsnog, dan kan het meegenomen worden in de eindafrekening waarin onder meer ook het evenredig deel van het vakantiegeld moet zitten en de uitbetaling van nog niet opgenomen opgebouwde vakantiedagen.

Maar het blijft een schrale troost.
Computoon
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb via de mails aan hem, HR en directeur aangetoond dat meer dan 3000 km's niet vergoed zijn en dat ie inmiddels netjes aangepast heeft maar ik heb kopietjes en andere bewijzen van mails van zijn collega die in september erachter kwam dat mijn km's niet ingevoerd waren en wij zouden samen berekenen hoeveel ik nog te goed heb. Helaas zijn collega kort daarna kreeg burnout en heb daarna niets vernomen. Ook heb gisteren aan vertrouwenpersoon uitgelegd dat het mij niet om geld gaat maar door zijn manier hoe hij met mij omgaat.