Hoe oud moet je zijn om bij een sekslijn te werken?

En waar kan ik me solliciteren is het wel een beetje anoniem?
Ik heb totaal geen idee hoe het in z'n werking gaat

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eerst moet je jezelf afvragen in welke vorm je wil werken. Zo kun je beeldbellen (cammen), dit verdient erg goed, maar je kunt ook gewoon bellen of via smsdiensten. Vaak is dit Freelance dus moet je jezelf inschrijven bij het KVK en dus rekening houden met de belastingdienst. Je bent dan een ondernemer. Smsdiensten worden vaak met een paar cent per sms beloond (dit kan aardig oplopen als je meer dan 1000 smsjes per dag uitwisselt). Hierbij wordt een log bijgehouden en het kan zijn dat een collega (soms zelfs mannenlijk) jouw log overneemt en die gaat met jouw fictieve identiteit verder. Het beste kun je uitzoeken welke bedrijven deze diensten leveren (gemakkelijk te vinden via google). Op hun website kun je vaak solliciteren. Sms diensten worden verzorgd door Telecombedrijven (die doen ook 'paranormale' sms diensten). Om te weten welke bedrijven dit zijn kun je via een zoekmachine zoeken naar sekslijnen. Vervolgens scroll je geheel naar beneden en daar zie je de bedrijfsgegevens (vaak staat hier vermeld dat het fictieve profielen betreft en dat de modellen 18+ zijn). De leeftijd weet ik niet, maar ik denk dat dit verschilt. Voor beeldbellen moet je 18+ zijn anders valt het onder kinderporno. Je anonimiteit wordt streng gewaarborgd. Zelf kun je natuurlijk wel nagaan dat je met beeldbellen herkent kunt worden en jouw anonimiteit verloren is.
burgos
11 jaar geleden
Zeker weten dat je dit wilt??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Anoniem solliciteren zal niet gaan.

Antwoorden (1)

Hiervoor moet je minimaal 18 jaar zijn dus volwassen.
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Correctie: meerderjarig. Iemand van 18 hoeft nog lang niet volwassen te zijn...
ronron1212
11 jaar geleden
voor de wet volwassen.