Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat moet je allemaal in orde maken als je ander werk hebt?

momenteel werk ik maar over een maand ga ik ergens anders beginnen. Wat moet je allemaal in orde maken als je van werk veranderd? Bij het acv, vdab, gemeentehuis je gegevens veranderen... uhm waarschijnlijk nog op ander plaatsen?? hebben jullie tips ? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
687
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je alleen je werk veranderd hoef je volgens mij niks te veranderen, gewoon zorgen dat je oude baan stopt en je alles getekend (contract) hebt voor je andere baan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Let er ook op dat je kleding hebt, die bij je nieuwe functie past.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je tekent bij je nieuwe werkgever een loonbelastingverklaring, en deze meldt je aan bij je ziektekostenverzekering, zodat het werkgeversdeel van je premie betaald blijft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als je alleen van baan verandert is het handig om een getuigschrift van je oude werkgever te krijgen. Daarnaast moet je zorgen dat je contract op tijd getekend is bij je nieuwe werkgever en de belastinggegevens door je werknemer worden opgenomen verder hoef je niets te doen.
(Lees meer...)
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding