Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben assistent filiaal manager in opleiding en ik word uitbetaalt als verkoper kan dat?

Ik was 2e vver en ik ben nu assistent filiaal manager geworden maar ik krijg uit betaal als verkoper kan dat? ik ben dus eigelijk in salaris gezakt tewijl ik een functie omhoog ga.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
811
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent nog geen assistent filiaal manager, je bent in opleiding, daar zal een salaris bijhoren. Kijk in je cao waar je recht op hebt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet er je contract maar eens op nalezen hoe je uitbetaald wordt.
En ook de CAO.
Maar je bent nog geen assistent filiaal manager, daarom twijfel ik er aan of daar wel een hogere schaal voor geldt dan voor verkoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelang ben je al assistent in opleiding? Kan me voorstellen dat salarisadm achter loopt en/of te laat info heeft gehad. Misschien verrekenen ze het nog met je. Makkelijkste manier om daar achter te komen is vragen aan je leidinggevende of bellen naar je service kantoor. Bij ons (noem liever de naam van het bedrijf niet) is het zo dat je per de 1e van de maand van functie kan veranderen en dan ook meteen daarvoor betaald krijgt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding