ik ben assistent filiaal manager in opleiding en ik word uitbetaalt als verkoper kan dat?

Ik was 2e vver en ik ben nu assistent filiaal manager geworden maar ik krijg uit betaal als verkoper kan dat? ik ben dus eigelijk in salaris gezakt tewijl ik een functie omhoog ga.....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je bent nog geen assistent filiaal manager, je bent in opleiding, daar zal een salaris bijhoren. Kijk in je cao waar je recht op hebt.

Antwoorden (2)

Je moet er je contract maar eens op nalezen hoe je uitbetaald wordt.
En ook de CAO.
Maar je bent nog geen assistent filiaal manager, daarom twijfel ik er aan of daar wel een hogere schaal voor geldt dan voor verkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelang ben je al assistent in opleiding? Kan me voorstellen dat salarisadm achter loopt en/of te laat info heeft gehad. Misschien verrekenen ze het nog met je. Makkelijkste manier om daar achter te komen is vragen aan je leidinggevende of bellen naar je service kantoor. Bij ons (noem liever de naam van het bedrijf niet) is het zo dat je per de 1e van de maand van functie kan veranderen en dan ook meteen daarvoor betaald krijgt.