Is een vaststellingsovereenkomst onderhandelbaar?

In geval van ontbinding van een arbeidsovereenkomst?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Ja, je kan hier zeker over onderhandelen.

Hierbij is het aan te raden een gespecialiseerde advocaat in te schakelen. Deze heeft meer ervaring met het onderhandelen over de voorwaarden voor de beëindiging van de arbeidsovereenkomst. Ook kan hij nagaan of de overeenkomst voldoet aan alle wettelijke eisen.

Het Juridisch Loket kan maar heel globaal een oordeel geven over de overeenkomst. Een advocaat kan meer aandacht en tijd besteden aan de overeenkomst.

Via onder meer de website http://www.advocatenorde.nl/consumenten/ kan je een advocaat vinden.
Antoni
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ja deze is onderhandelbaar. eigenlijk kan je of ieder onderdeel onderhandelen. of je nog op het werk moet verschijnen, hoe het gaat met de niet opgenomen vrije dagen, per welke datum de overeenkomst wordt ontbonden etc.

om te onderhandelen heb je wel twee partijen nodig die er op deze wijze uit willen komen.

succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vaak is toch de werkgever degene die aan de touwtjes trekt. Natuurlijk proberen er het beste voor jou uit te halen. Zeker de punten waar je recht op denkt te hebben. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toevallig vorige week een exemplaar getekend.... Tip; ga naar het juridisch loket ik de buurt. Daar kunnen ze het contract met je doorlopen.