Wat houdt een schrifelijk waarschuwing in?

Na een ruzie op de werkvloer kreeg mijn collega edn schrifelijke waarschuwing wat houdt dat in ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Een schriftelijke waarschuwing betekent een brief waarin heel duidelijk geschreven staat aan welke regels iemand zich moet houden. Doet die persoon dat niet, dan volgt er straf. Gaat het om werk, dan houdt dit ontslag in.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan iemand bezwaar maken?
Amadea
11 jaar geleden
Het ging toch om die collega die een andere collega heeft gediscrimineerd en geslagen? Dan heeft het geen nut om bezwaar te maken, want die persoon is verkeerd geweest. Pas als iemand een schriftelijke waarschuwing ontvangt die onterecht is zou er bezwaar kunnen worden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waar wil je tegen bezwaar maken, er is toch nog niets gebeurd? Pas als je ontslagen wordt kun je bezwaar maken bijv. Je kunt geen bezwaar maken tegen een waarschuwing.
Dat er bij herhaling sancties zullen volgen en dat staat ook in de schriftelijke waarschuwing.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat niets op wat de gevolgen zijn bij herhaling. Alleen dat het in de toekomst niet meer mag gebeuren. Is het mogelijk om bezwaar te maken
ronron1212
11 jaar geleden
Nee daar is geen mogelijkheid toe. De werkgever heeft een beslissing genomen en je collega kan zich maar beter aan de regels houden en zich gedragen.