Wat moet een werkgever doen? Zie uitleg

2 collega's hadden ruzie collega à discrimineerde collega b en zei rastische dingen en daagde hem uit. Collega b duwde à. Nu we werden allemaal opgeroepen als getuigen. Collega b heeft alles eerlijk verteld. Collega à beweerde klappen te hebben gehad ipv een duw en ging weer te keer bij de directeur omdat hij hem confronteerde met getuigenverklaring. Het lijkt alsof collega à, b zo haat dat hij hem een oor wil aannaaien. Wat gaat de werkgever met à doen. Hij is onbetrouwbaar liegt en bedreigd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Het lijkt eerder of dit over kinderen gaat dan over werkende volwassenen...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Behoorlijk ja ; maar 'grote mensen' zijn soms net kleuters, hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar is de vorige vraag @safaria ? is die verwijderd ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt @jodokud was een forumvraag

Antwoorden (1)

Als je verhaal klopt, zou hij collega A op verschillende gronden ontslag op staande voet moeten geven.
Discriminatie, agressie, onwerkbare arbeidsrelatie, zo'n beetje alle gronden lijken er wel in te zitten.
Als ik de baas was, kon hij in elk geval elders gaan solliciteren, en wel per direct.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Liegen terwijl er getuigen zijn komt er ook nog bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt heeft een horrorverhaal.van gemaakt. Onze collega is er kapot van
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, maar jullie waren er toch bij? Het is toch jullie woord tegen het woord van 1 persoon? Kom eens op voor jullie collega B! Met z'n allen dus naar de werkgever toe!