hoe verdienen deze mensen geld?

Cv op vacaturebank gezet en word nu platgebeld door bureaus die dan mijn cv bij bedrijven voorleggen. Maar wanneer vetdienen zij geld? Al bij inschrijving. En hoe verdienen ze dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze verdienen het geld door dat als jij wordt aangenomen hun bemiddelingsgeld van het bedrijf ontvangen.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus hoe meer mensen in het bestand die ze kunnen doorsturen hoe groter de kans dat ze iemand aannemen? Kleine kans voor ons dus dat je langs deze weg een baan krijgt of mag ik die conclusie niet trekken/
ronron1212
11 jaar geleden
Zou kunnen.