Wat zijn de mogelijkheden van een werkgevers als hij vermoed dat een werknemer voor werktijd blowt?

welke middelen staan de werkgever ter beschikking? bij het vermoeden van onder invloed zijn onder werktijd?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik begrijp dat er ontslag op staat maar welke middelen heeft werkgever om dit aan te tonen? Kan hij een test verlangen etc.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Als een werknemer onder invloed van verdovende middelen of alcohol staat kan de werkgever eventueel tot ontslag overgaan. Werknemers dienen zich nuchter op het werk te vervoegen.
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
Ja als dat noodzakelijk is kan dat een test aan te kondigen.

Andere antwoorden (1)

9 van de 10 keer ontslag of anders net dat ene keer een laatste waarschuwing tenzij je dikke maatjes ermee bent dan kan hij altijd de andere kant op kijken !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
We hebben allebei een minner is het niet eens met ons