Tot hoelang wordt er vandaag doorgewerkt in de supermarkten tot 19.30 toch?

Toegevoegd na 6 minuten:
het gaat vooral om omdat ik moet werken maar wel de zwolse verzetstrijders wil herdenken

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

bij ons de jumbo tot 21:00 en de emte tot 22:00
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Appie Heijn scheidt er om 19.00 uur mee uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De C1000 bij mij in 't durp om 19.00 u.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat verschilt, net als met Koninginnedag, per winkel. De meeste supermarkten zullen rond 19u sluiten, maar soms wordt er dan wel doorgewerkt.
Je zult even op de site van de winkel moeten kijken (in ieder geval bij Albert Heijn staat het per winkel op de site) of even naar de winkel bellen.

Toegevoegd na 2 minuten:
N.a.v. je toevoeging: Als je om 20u moet werken, kun je het beste even aan je TL (teamleider) vragen of je om 20u even mag stoppen om de verzetsstrijders te herdenken.