mijn vraag: wat moet een topmodel hebben?hoelang je topmodel kan zijn?

Ik ben erg benieuwd over mensen die topmodel zijn,
& wat anderen daarvan weten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
ik denk niet dat er veel topmodellen op deze site zijn ;)
De eisen zijn in elk geval zeer streng, en je bent al zeer snel 'te oud' of 'te dik'.

Antwoorden (3)

Hier is een lijstje van de 10 meest verdienende topmodellen.

http://www.alletop10lijstjes.nl/10-best-verdienende-topmodellen/

Als je hun namen verder googled kom je meer over hen te weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral een sprekend gezicht, de juiste lengte en maten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
90-60-90, de ideale maten voor een topmodel. Heb je dat niet, dan kun je het vergeten.
In de NRC van afgelopen stond een artikel over de winnares van Hollands next topmodel (ben haar naam vergeten).
Als winnares werd haar een contract als model toegezegd. Dat contract werd door het modellenbureau niet nagekomen omdat zij niet aan de maten (90-60-90) voldeed. Omdat volgens de winnares die tekortkoming bekend was en zij toch had gewonnen eiste zij een schadevergoeding van het modellenbureau. Die schadevergoeding is door de rechtbank toegekend.
Zie NRC van de afgelopen week, ik geloof dinsdag of woensdag.