Wat kan voor een verlenging van de stage vragen? zie uitleg!

Ik heb vandaag na 5 maanden stage, mijn laatste stagedag erop zitten. Nu was de vraag van het bedrijf of ik nog deeltijd kan werken voor nog een maand of 1/2. Nu is dat niet het probleem, maar nu werd er gevraagd wat ik voor vergoeding ik zou willen hebben. Wat is hiervoor redelijk.

Het betreft trouwens het digitaliseren en online zetten van een enquete en de verwerking daarvan. Voor mij is dat zo gebeurd...

Toegevoegd na 1 minuut:
Denk ook aan 1 a 2 dagjes werk per week

Toegevoegd na 1 uur:
Ik ben 20 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook wel handig om te weten hoe oud je bent!

Antwoorden (2)

Een vergoeding van 100-150 is goed voor 2 dagen in de week stage te lopen.
Het is allemaal jouw keuze als jij voor 50 wilt moet je dat zeggen.
Wil je het optimale benutten probeer 200.
Als ze nee zeggen vraag hun wat redelijk is.
Denk dat ze op de 80-100 komen

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zeg je nu eigenlijk:
100-150 is redelijk
50 zou kunnen
200 proberen
80-100 zouden ze uitkomen Beetje vaag allemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je goed leest niet.
100-150 voor 2 dagen is een goede vergoeding.
Sommige stagebedrijven geven 150 voor 2/3 dagen in de week.
Dus als je dat kan regelen is dat erg goed. Maar het ligt aan hem dus als hij voor 50euro wilt werken kan dat ook natuurlijk. Maar omdat zij geen prijs stellen kan je ook gewoon 200euro vragen en dan kijken wat ze zeggen. Maar ik denk dat ze rond de 80-100 willen betalen voor 2 dagen in de week. als je dit niet snapt dan lees je het niet goed. Waar het op neer komt je kan vragen wat je wilt.
En ook nog onderhandelen.
Maar ik denk dat de prijs rond de 80-100 ligt.
Dan is het geen stage meer, maar werk. Daarvoor heb jij minstens recht op het minimumloon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je stage loopt kan het niet opeens veranderen in werk.
Stage moet je van school lopen.
Werk doe je uit jezelf.
Werk dan heb je te maken met salaris en uurlonen.
Stage dan heb je te maken met een vergoeding die gebasseerd is op de dagen die je loopt.