Hoe start je je eigen make-up lijn?

Ik vraag het me echt af, je hebt Lancome, L'Oreal Paris, Rimmel London en noem maar op. Maar hoe is dat ooit begonnen? Kun je nu even ergens heengaan en zeggen: 'Goh ik wil een eigen make up lijn, dit is m'n plan...'

Dus, bij deze mijn vraag, hoe start je je eigen make-up lijn?

Alvast bedankt voor het antwoord! :-)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.7K

Antwoorden (2)

Je ziet vele beroemdheden beginnen met make-up lijnen , parfums en kleding etc.
Dit komt omdat ze fans hebben die hun producten zoiezo willen kopen.
Zonder dat zal het moeilijker gaan omdat je je klanten moet opbouwen door goede kwaliteit te leveren en goede service en zelfs goede prijzen.

Om een make-up lijn te beginnen zal je dit ergens moeten aanvragen.
Je zal dan ook je make-up moeten produceren.
Je zal ook inversteerders moeten hebben.
En je zal dan ook je merk moeten promoten.
Je moet het in de winkels zien te krijgen.

Er komt best veel bij kijken.

Maar als je beroemd bent is het allemaal veel makkelijker.
Als bijv kim khardashian een parfum heeft ontworpen zullen haar fans het kopen, de prijs zal dan niet zozeer uitmaken.

Maar als jij een parfum zou verkopen zou je klanten moeten lokken met oa de prijs.
Wat niet zo makkelijk is omdat je pas bent begonnen.
En een te lage prijs zal je failliet kunnen maken.
Bij een te dure prijs zullen mensen liever een ander merk kopen.

Dan heb je ook nog de andere merken die hebben fabrieksproductie.
Honderduizenden per dag worden gemaakt.
Zonder veel moeite.
Daarom zijn die prijzen relatief best goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds kort kan je jouw eigen parfum ontwerpen.