Als je studeert aan Nyenrode, betaalt het bedrijf bij wie je werkt je studiegeld en kosten?

Ze lopen namelijk op tot 6000 euro.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K
paulus811
12 jaar geleden
Lijkt me handiger om aan je werkgever te vragen, maar als je aan Nijenrode wilt studeren lijkt me dat ook wel iets wat je zelf kunt bedenken.

Het beste antwoord

Er zijn veel verschillende cursussen & opleidingen bij Nyenrode. De hoofdopleiding is de fulltime master opleiding General Management. Maar te zien aan het bedrag dat je noemt is dit niet de opleiding waar je naar kijkt.

Per bedrijf is het verschillend of en zo ja welke opleidingen betaald worden. Dus de die hierop antwoord kan geven is de HR afdeling of je leidinggevende. Zorg dat je een aantal alternatieven hebt hoe dit gedaan kan worden. Bijvoorbeeld door het opleidingsbudget voor een paar jaar te pakken, of door een combi van je eigen uren en uren van het bedrijf erin te steken. Door het hebben van een goed plan vergroot je de kans dat er ja gezegd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als jij daar gaat studeren en het is goed voor je ontwikkeling in je werk dan zou het kunnen dat je je baas zo gek krijgt om dat te betalen. Als je zelf bedenkt dit eens te gaan doen en niet eerst de financien met je baas doorspreekt dan kan je voor onaangename verassingen te komen staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Allereerst heb je bij Nyenrode een deeltijd en een voltijd studie.

De deeltijd studie kun je waarschijnlijk wel (deels) door je baas laten betalen als het direct effect heeft op je functie. Je werkgever kan scholingskosten grotendeels van de belasting af trekken.

Een voltijdstudie kost veel meer dan het genoemde bedrag. Mocht je een voltijdstudie volgen, hou er dan rekening mee dat je op campus woont en daar ook kosten aan verbonden zijn. Alles bij elkaar komt dat uit op zo'n € 40.000,-.
Technisch gezien zijn ook die studiekosten aftrekbaar, maar je moet wel een heel flexibele werkgever hebben wil deze je de gehele studieperiode in dienst houden. Aan werken zul je niet toekomen!