Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

ADHD-ers zijn creatief! Dus iets waar ze hun eigen creatie in kwijt kunnen. Het is fijn als ze kunnen werken in rustige omgeving, waar ze zich beter kunnen concentreren. Maar waar ze wel hun energy in kwijt kunnen. Lastig om iets specifieks te noemen voor je, omdat ik niet weer in welk vakgebied je iets zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, het zelfde antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn alle adhd-ers creatief? Dat is geen kritiek hoor, ik vraag het me gewoon af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Is een van de kenmerken

Andere antwoorden (6)

werken bij de landmacht ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets creatiefs. ADHD'ers schijnen erg creatief te zijn en hier ook goed hun energie in kwijt te kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een presentator
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Of cabaretier, stand-up comedian.
Iets met kinderen.. Dan denk ik aan de kinderopvang, een buurthuis etc., om er activiteiten te organiseren voor kinderen. Je bent met een kindje in gesprek, twee andere kindjes verderop hebben ruzie, en dat heb je meteen door. Dat beeld heb ik.. Maar je moet er maar net van houden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of hij maakt de kinderen alleen maar drukker. Kinderen hebben duidelijkheid en structuur nodig, das nu net waar t adhd-ers vaak aan ontbreekt.
Praat werk. Adhd-ers kunnen volop uren lang praten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd ik heb er twee!!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha !!
Iedere ADHD er is anders, heeft andere interesse/ mogelijkheden, dus er is niet een bepaald werk geschikt.

Die persoon weet zelf echt wel wat zijn/haar mogelijkheden zijn, waar hij/zij niet tegen kan tijdens werkzaamheden, dus er is geen antwoord op mogelijk.

Zie de vraag hetzelfde als: Welk werk is geschikt voor iemand met bijv. suikerziekte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding