Onderstaande tekst staat letterlijk op de site kombijdepolitie.nl

Toetsing
...ok wordt gekeken of je eerder hebt gesolliciteerd of dat je al in de selectieprocedure zit voor een andere functie of regio. De politie neemt namelijk maar één sollicitatie per persoon tegelijk in behandeling. Meerdere sollicitaties tegelijk sturen heeft geen zin. Als je uitvalt in de selectieprocedure, kun je ook niet gelijk opnieuw solliciteren.

Het mag dus wel, maar heeft geen nut.

Toegevoegd na 1 minuut:
ok = Ook ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja maar je moet er daarna wel in de buurt gaan wonen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat mag, maar als je bij een korps aangenomen wordt, ook even aan die andere korpsen doorgeven dat je niet meer beschikbaar bent...

Doen, mocht je ze in de toekomst nog eens nodig hebben, Je weet maar nooit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al solliciteer je je helemaal te pletter daar zal niemand iets van kunnen zeggen. Het is beter om meer ijzers in het vuur te hebben dan op één paard te gokken. Als jij denkt, dat je meer kans maakt door bij meerdere corpsen te solliciteren moet je dat vooral doen. Het is zelfs verstandig om op meer plaatsen te solliciteren, omdat dat je kansen vergroot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit mag NIET. als je kijkt op kombijdepolitie.nl staat dat duidelijk vermeld.