Wat moet er in het sollicitatie formulier staan?

Ik wil graag vakken gaan vullen bij de C1000. Op de website van de C1000 heb ik een Open Sollicitatie formulier gevonden, maar hiervoor moet ik ook een CV maken (er staat dan geen * (verplicht) ) bij maar dat staat er bij sollicitatie brief ook niet. Moet ik deze dan beide maken? Of geen, of 1 en de ander niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Hoe vollediger je informatie, hoe groter de kans op een baan. Het is dus aan te raden om zowel een brief als een CV mee te sturen.
12 jaar geleden
schrijf een korte sollicitatiebrief, waarin staat waarom jij zo graag daar wil werken, waarom die functie je aanspreekt en wie jij bent, schrijf daarnaast een cv, waarin je scholing en eventuele werkervaring staat, maar begin met je persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, telefoonnummer, e-mail adres, geboortedatum,
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
* Naar welke functie je solliciteert.
*Plaats en datum.
* Je persoonlijke gegevens.
* Bedrijfsgegevens bij wie je solliciteert.
* Aanhef. Geachte etc.
*Inhoud van de brief: Aanleiding van de sollicitatie en je huidige situatie.
* Persoonlijke omschrijving. Doorzetter of zo iets.
* Afsluiting van de brief. B.v. De functie zie ik als een ideale stap in mijn carrière. Gezien mijn opleiding denk ik dat ik geschikt ben voor de functie als (functie).
* Einde brief. Hoogachtend of met vriendelijke groet, dan je naam en je handtekening
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet gewoon langsgaan bij de C1000 en vragen om een sollicitatieformulier. Die geven ze jou mee, die vul je in (je hoeft hier geen cv bij te geven, aangezien dat meestal geen toegevoegde waarde heeft bij de gemiddelde leeftijd die gaat vakken vullen) en die lever je dan weer in. Op het sollicitatieformulier kan je wel extra dingen toevoegen, zoals vrijwilligerswerk etc. Zo gaat het bij de meeste C1000's, een vriend van mij heeft dat laatst ook nog op die manier gedaan.