Op welke manier krijg je betaald voor figuratieopdrachten?

Ik heb binnenkort 2 figuratie opdrachten, voor de 1 krijg ik 25 euro en voor de ander 15 euro. Krijg ik dit na afloop contant of moet ik mijn rekeninggegevens meenemen?

Het zijn grote bekende series, wel gewoon professioneel dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat weten weinig mensen dus ik zou het voor de zekerheid maar mee nemen, en vergeet je legitimatie niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De betaling gaat meestal via je bank verlopen, soms contant. Ik heb ook vaker gefigureerd, en vaak wordt er misbruik van je gemaakt: Heeeeeel lang wachten. Vaak veel langer werken dan de afspaak was. En een keer kregen we niets, omdat film (Van W. van Ammelrooy) niet door ging.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nouja, deze 2 opdrachten zijn gelukkig dichtbij en de tijden dat ik moet figureren zijn niet zo lang, dus als het wat uitloopt is het niet zo erg. Ik krijg tussen de middag ook nog een uitgebreide warme maaltijd, dus t zal wel goedkomen.