Ik werk 2 dagen per week met een kind met het syndroom van down, hier krijg ik ook een soort van salaris voor, vanuit haar PGB, krijg ik reiskosten?

De afstand is 33 kilometer heen en terug, en ga met de auto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Wat heeft u afgesproken over vergoeding
van reiskosten.

er zijn geen afspraken gemaakt
er zijn wel afspraken gemaakt, namelijk:
vergoeding van de werkelijke kosten van het
openbaar vervoer.
De zorgverlener geeft de vervoersbewijzen aan u.
n een reiskostenvergoeding per kilometer die achteraf wordt gedeclareerd.
n een reiskostenvergoeding van € die maandelijks wordt
uitbetaald naast het vaste maandloon.
De zorgverlener reist in totaal kilometer per dag en
werkt dagen per week.
De reiskostenvergoeding berekent u met de formule die u onder ‘reiskostenregeling’
vindt op onze website.
De reiskostenvergoeding is een onbelast bedrag per kilometer. De maximumvergoeding
per kilometer vindt u op onze website of vraagt u op bij de Belastingdienst. U mag geen
hoger bedrag afspreken.
Kan wel zie boven moet u met de PGB houder regelen.
groet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt af van de afspraken die je met de PGB houder maakt, in dit geval de ouders van het kind. Jullie komen bepaalde zaken overeen, en kunnen in deze overeenkomst opnemen of er wel of niet reiskosten vergoed worden.

Ik zou het altijd vragen! succes