waar kan je goed én rustig zelfstandig huiswerk maken/leren in Rotterdam?

niet de bibliotheek of coffeecompany!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet een bibliotheek Er zijn er wel 27 (!) filialen in of bij Rotterdam.
Daar is er toch wel een bij, waar je terecht kan? http://www.bibliotheek.rotterdam.nl/NL/INFORMATIE/OPENINGSTIJDEN/Pages/Openingstijden.aspx

Antwoorden (5)

Op je kamer thuis, bij je opa en oma (oudere mensen zijn meestal geen herriemakers), in een leeg lokaal op school (even regelen op school en dit mag heus wel).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een kerk, mogen ze je niet weigeren. (Bidden optioneel)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je geen OLC of leeg lokaal waar dit kan op school? Of op je kamer, bij familie, vrienden, of misschien is er wel een huiswerkvereniging in je buurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OLC?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
OLC = open leer centrum, bij ons wordt het gebruikt om daar huiswerk te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overal heet dat weer anders, bij mij heette dat gewoon studieruimte :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ja dat kan ook! :P Verwarrend al die verschillende namen voor 't zelfde! :P
Als jij je mobiel, computer, tv en noem maar op uitzet kun je prima thuis in je kamer huiswerk maken.
Afleiding door een raam? Raam dicht en lamp aan.
Herrie van buiten? Oordopjes kopen.
Hang een niet storen-briefje op de deuren tadaa, je eigen huiswerkparadijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vrijwel alle grote hogescholen en universiteiten hebben plaatsen waar je kunt gaan zitten. De kantine's zijn doorgaans buiten de pauzemomenten rustig, in veel gebouwen heb je zithoekjes met tafels en stoelen waar je kunt studeren, en er is altijd een bibliotheek/mediatheek met aparte ruimtes waar je kunt zitten. Daar wordt ook altijd gezorgd dat het echt stil is. Misschien zou je een hogeschool of faculteit van een universiteit kunnen vinden waar je af en toe een plekje gebruikt.