wat zal ik als 15 jarige moeten doen als ik in de bakker bart werk?

ik denk erover na om bij de bakker bart te werken, ik heb gehoord dat dit vanaf 15 jaar mag maar wat moet ik dan doen?
volgensmij mag je pas achter de kassa vanaf 16.
ik vraag dit hier omdat ik het graag vandaag wil weten en ik heb geen zin om daar naartoe te gaan (3 kwartier fietsen denk niet dat ik lui ben xD)
misschien weet iemand van jullie het.

Toegevoegd na 27 minuten:
graag geen dubbele antwoorden,
wat al gezegd is hoeft niet herhaald te worden, bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
10.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ga je ergens werken dat op drie kwartier afstand fietsen ligt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
omdat het dicht bij mijn school is.

Het beste antwoord

Je mag alle taken doen die het overige personeel ook doen.
Op bakken na dan want daar is een bakker voor.
Je mag ook de kassa doen aangezien je ook moet afrekenen nadat je een bestelling opgenomen en gemaakt hebt.
Ik werk zelf ook bij de bakkerij bart en moet alle klusjes doen die hierboven genoemd zijn.
Er zit geen minimum leeftijd gebonden aan dingen die je wel of niet zou mogen doen zoals de kassa.
Het is wel zo dat je naarmate je er langer werkt je meer privileges krijgt.
Zo mag je bijvoorbeeld geld afstorten en klusjes uitdelen en zorgen dat iedereen aan het werk blijft.

Ik zou zeggen, ga een keer langs en informeer even.
Ik denk dat je daar verder mee komt.

Is zeer leuk en afwisselend werk dus ik wens je succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Afwassen en opruimen etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Broodjes warm maken, schoonmaken, zoiets ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alle voorkomende werkzaamheden behalve het kassawerk, dus broodjes aanvullen, broodjes smeren, serveren, tafeltjes schoonmaken, vegen, bestellingen aannemen, vuilnisbakken legen enzovoort
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel ze op, dan hoef je niet te fietsen.

Schoonmaakwerk zal vooral tot de taken behoren en het vullen van de toonbank en schappen. Wellicht vragen wat mensen te drinken en te eten willen, broodjes opwarmen, misschien ook wel kassawerk, maar weet niet hoe dat wettelijk geregeld is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de belegtafel staan en de broodjes klaarmaken die in de vitrine verkocht worden.
Er is genoeg te doen naast de kassa ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk helpen met broodjes maken, een beetje poetsen, dingen verpakken zoals vlaaien in dozen doen en zo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schoonmaken, inpakken, in de vitrine zetten en klusjes en misschien afsluiten.
Bronnen: