Wat is een goede cursus boekhouden?

Ik wil een cursus boekhouden gaan doen buiten mijn werk, dus het liefst in de avonden. Wat is een goede school/organisatie waar ik hiervoor een cursus kan volgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

Ik heb die van de LOI gedaan, met een examen bij de Associatie.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb de BKB gedaan. Als je er even hard voor leer heb je in 5 maanden je diploma.

Toegevoegd na 5 minuten:
leer = natuurlijk leert.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BKB of PDB (basiskennis boekhouden of praktijkdiploma boekhouden) Dit is een algemeen erkend diploma, te volgen via plaatselijke aanbieders en thuisstudies zoals LOI en NHA. Je doet dan examen via associatie, op hun stie staan ook de diverse aanbieders van de studie.