Hoeveel verdient een 16 jarige bij het Kruidvat?

Een vriendin van me heeft gesolliciteerd voor caissière, maar er is haar nog niet verteld hoeveel ze verdient. Ik kan het ook niet op internet vinden. Op de site van Kruidvat staat alleen dat het een 'aantrekkelijk salaris' is... Is er misschien iemand die bij het Kruidvat werkt of gewerkt heeft en/of weet hoeveel een 16 jarige verdient?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
62K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk bedrijf zegt een aantrekkelijk salaris te hebben...

Het beste antwoord

Het zal onder de 4 euro per uur zijn.

kruidvat is van AS Watson, dat is een japans of chinese onderneming met slechte sociale voorzieningen.
Ze hebben een eigen regeling, en ziek thuis is geen geld!

De organisatie achter kruidvat heeft alleen oog voor geld verdienen en de mensen die er werken zijn minder belangrijk. Je kunt dan beter bij een etos of DA aan de slag.

Ons bedrijf had eerder 3 vrachtwagens rijden voor kruidvat/as Watson, Ik heb het ook enkele weken per jaar gereden en het was een onmenselijke winkelketen als ik de dames bij de winkels wel eens sprak.

Als je een kruidvat binnen loopt zal het wel opvallen dat het meeste personeel bestaat uit jonge meisjes(goedkoop) die best zwaar werk moeten doen, en soms lange dagen maken. Het verloop is erg groot.

Hopelijk treft je vriendin een leuke winkel met leuke collega's dan is het nog een beetje vol te houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Heb er zelf ook gewerkt. Tussen de 3,50 en 4 euro waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het minimumloon voor een 16 jarige bij een 40 urige werkweek is € 2,86 per uur. Of max € 495,15 per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Marianne heeft gelijk, je kunt wel snel ppslag krijgen als je de cursus verkoop in de drogisterij, of assistent drogist hebt afgerond. Het vakdiploma drogist levert het meeste op.