Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom gaan de personen die banen zoeken niet bij die bedrijf werken die de mensen helpen om aan een baan te komen?

Tja....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
706

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Een bedrijf dat mensen helpt om aan een baan te komen?
Waar HEB je het over?

Bedoel je het arbeidsbureau, het CWI?
Denk je dat die zitten te wachten op 85.000 stratenmakers, schoonmakers, leerkrachten en ziekenverzorgers?

Dat gebeurt niet omdat deze instelling deze mensen niet kan gebruiken!
Dat lijkt me vrij logisch.

Tja....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoeld een uitzendbureau.. (denk ik).

Het aangeboden werk bij een uitzendbureau varieert dusdanig. dat je niet iedereen kan gebruiken. Tevens je aanmelden bij een uitzendbureau geeft geen baan-garantie. Aangenzien dat tegenwoordig de maatschappij zo in elkaar zit dat vastigheid wel gewenst is als je een baan zoekt/krijgt. Dat men minder snel kiest voor een uitzendbureau.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het UWV neemt 200 werkzoekende jongeren in dienst als werkcoach. Zij moeten hun leeftijdgenoten gaan helpen bij het zoeken naar een baan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat soort bedrijven zijn gewoon commercieel. Ze helpen je niet aan een baan, maar brengen gewoon vraag en aanbod bij elkaar en hopen er zo iets aan te verdienen. Daarbij zijn het vaak behoorlijk geschoolde mensen.. Voor intercedent (uitzendbureaumedewerker) geldt vaak als vooropleiding een HBO opleiding. Een heleboel werkzoekenden zullen hier niet aan voldoen en dus worden ze niet aangenomen voor een dergelijke functie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou je heel veel mensen hebben die voor een bedrijf werken die mensen zoeken. Ik vraag me af of dat dan wel zo'n goed idee is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding