Waarom gaan de personen die banen zoeken niet bij die bedrijf werken die de mensen helpen om aan een baan te komen?

Tja....

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

Een bedrijf dat mensen helpt om aan een baan te komen?
Waar HEB je het over?

Bedoel je het arbeidsbureau, het CWI?
Denk je dat die zitten te wachten op 85.000 stratenmakers, schoonmakers, leerkrachten en ziekenverzorgers?

Dat gebeurt niet omdat deze instelling deze mensen niet kan gebruiken!
Dat lijkt me vrij logisch.

Tja....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je bedoeld een uitzendbureau.. (denk ik).

Het aangeboden werk bij een uitzendbureau varieert dusdanig. dat je niet iedereen kan gebruiken. Tevens je aanmelden bij een uitzendbureau geeft geen baan-garantie. Aangenzien dat tegenwoordig de maatschappij zo in elkaar zit dat vastigheid wel gewenst is als je een baan zoekt/krijgt. Dat men minder snel kiest voor een uitzendbureau.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het UWV neemt 200 werkzoekende jongeren in dienst als werkcoach. Zij moeten hun leeftijdgenoten gaan helpen bij het zoeken naar een baan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat soort bedrijven zijn gewoon commercieel. Ze helpen je niet aan een baan, maar brengen gewoon vraag en aanbod bij elkaar en hopen er zo iets aan te verdienen. Daarbij zijn het vaak behoorlijk geschoolde mensen.. Voor intercedent (uitzendbureaumedewerker) geldt vaak als vooropleiding een HBO opleiding. Een heleboel werkzoekenden zullen hier niet aan voldoen en dus worden ze niet aangenomen voor een dergelijke functie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou je heel veel mensen hebben die voor een bedrijf werken die mensen zoeken. Ik vraag me af of dat dan wel zo'n goed idee is.