Hamvraag van de week.

Hamvraag van de week!!

Schoonmakster maakt al geruime tijd op een pand schoon.... nu komen er klachten van de klant kan je baas je verplichten de schoonmaak in je eigen ( vrije ) tijd schoon te laten maken?

Ik denk dat ik als webmaster al weet maar toch......

Mischien dat er hier een eigenaar van een schoonmaak bedrijf zit die mij hier iets over kan zeggen, ik denk zelf dat zij dan niet verzekerd is.

Bedankt!!

.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als directeur/eigenaar van een schoonmaakbedrijf kan ik je meedelen dat het comform de 'CAO Schoonmaakbedrijven etc.' het niet is toegestaan om één interieurverzorgster in haar eigen tijd het werk opnieuw te laten doen... Als dit om welke reden dan ook wel gebeurd dan is dit altijd in samenspraak met de klant, het schoonmaakbedrijf en de interieurverzorgster. Een reden zou kunnen zijn: "Morgen ochtend om 09:00 uur staat de CEO van Sony met zijn gevolg hier voor de deur!" In dat geval is de interieurverzorgster wel verzekerd... Normaliter luid het standaard antwoord vanuit het schoonmaakbedrijf: "Morgen zullen wij ter plaatsen zorgen dat het de desbetreffende interieurverzorgster duidelijk word gemaakt dat (...) meer aandacht behoord te krijgen. Et cetera, et cetera, et cetera."

Ik dacht al even dat hier geen vragen geplaats kan worden zonder mensen die geen reden hebben te schrijven. Mischien een goede tip om een paar mensen aan te nemen die hiet ook met een schoonmaak bezem door gaan. Bedankt voor uw bericht terug!! Ik wil dit graag even weten omdat schoonmaak bedrijven ook eigen regels maken. Dus schoonmaken na werktijd is niet toegestaan. Als er nog meer info hoor ik dit graag. jan.

nee niet toegestaan kort maar krachtig

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100