Ik maak zelf armbanden en ik wil ze graag verkopen. Weten jullie hoe ik ze het beste kan verkopen?

Ik heb ze op marktplaats staan, maar dat verkoopt niet zo goed en koninginnendag duurt nog vrij lang. Weet iemand een goed idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Maak een eigen website, of laat er één maken met daarop afbeeldingen van al je sieraden. Maak reclame via bijvoorbeeld sociale netwerken als Facebook, twitter en hyves om je site te promoten en vertel het al je vrienden en familie. Via via krijg je vast een hoop mensen die je site zullen bezoeken en willen bestellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij mensen langs de deur gaan en dan flink zeuren, dan kopen ze wel iets om van je af te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeuren? Dat is toch kei irritant?
Had beter gezegd: Langs de deuren gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeuren ja, dan kopen ze iets om van het gezeur af te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik niet hoor, je kan de deur ook sluiten, ben je ook van het gezeur af :))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan ook nog..
Zet een advertentie in een plaatselijk reclameblad.
Maak visitekaartjes met je gegevens en vraag of je ze bij plaatselijke kappers en winkeliers mag leggen.
Maak een website en zet hem in zoveel mogelijk verzamelsites over juwelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak een leuke flyer op A-4 formaat. en hang die op op openbare prikborden, bij supermarkten, vraag aan de dokter, tandarts, fysiotherapeut bij het consultatiebureau enz. of je die in de wachtkamer mag ophangen.
Je kunt ze ook in brievenbussen doen. Dan zou ik voor A-5 gaan, dat scheelt je de helft in kopieerkosten.