Baan in Amsterdam Noord-Oost, te doen vanuit Utrecht?

Ik kan een hele leuke parttime baan krijgen in Amsterdam Noord-Oost (tegen het IJ aan). Ik woon zelf vlak onder Utrecht. Ik word van alle kanten gewaarschuwd dat de A2 nog wel gaat, maar de ring Amsterdam verschrikkelijk is in de spits. Nu wil ik weten of het te doen is om 3 dagen per week die rit te maken. Hoelang doe je erover? Want de routeplanner zegt 40 minuten, maar is dat in de praktijk ook zo? Alle advies/ervaring is welkom!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toevoeging; openbaar vervoer is geen optie. 2 à 3 keer overstappen en dik 1,5 uur verder...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je je auto niet in een transferium zetten en met de fiets of de tram verderreizen?

Antwoorden (3)

Ring Amsterdam is inderdaad berucht om de files. Ik zou persoonlijk met het openbaar vervoer de reis gaan maken. Dan is het goed te doen.
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas, dat is geen optie. Moet dan 2 à 3 keer overstappen en ben dan ruim 1,5 uur verder (in het gunstigste geval).
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
maar je hebt vervolgens geen parkeerprobleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn volgens mij genoeg parkeerplekken bij het kantoorgebouw. Parkeren is m'n laatste zorg :)
De A2 zit tijdens de spitsuren muurvast.
(zowel richting Amsterdam alsmede richting Utrecht)
Met een beetje goede planning van de route heeft u de ringweg A10 niet nodig.
Als u vroeg van huis gaat heeft u geen last van de file.
Alleen de terugweg (ri Utrecht)is rampzalig tijdens de spits. (A2)
(Dan kunt u beter eerst iets nuttigen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met de trein naar Ams. Centraal, met de pont aan de achterkant van het CS over het IJ en te voet of bus verder. Heb je geen routeplanner voor nodig.