Salaris huishoudelijk medewerker thuiszorg

Wat is het bruto uurloon ong van iemand ouder dan 28 die huishoudelijk werk doet in de thuiszorg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (2)

Volgens mij ben je dat Alphahulp. Het bruto uurloon is dan : €12,20

http://mens-en-samenleving.infonu.nl/opleiding-en-beroep/43015-werken-in-de-thuiszorg-alfahulp.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een alfahulp is toch wat anders. de mensen waarvoor je werkt betalen je zelf. er wordt dus niks ingehouden op je salaris, maar je bouwt bijv. ook geen pensioen op.
daardoor is je uurloon wat hoger dan dat je als thuiszorgmedewerker werkt bij een thuiszorgorganisatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De alfahulp valt (toch) onder thuiszorg? Zie link.
En ik lees uit de vraagstelling dat het om een medewerker thuiszorg gaat.
Of lees jij dat anders?
ronron1212
12 jaar geleden
Thuiszorg heeft een cao
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja.
Dat is afhankelijk in welke schaal je bent in gedeeld. Hieronder de cao :
Ik denk max € 2000 per maand bruto