Bij aanvang van je studie € 26.500,- euro bruto per jaar. Tijdens je opleiding neemt dat geleidelijk toe. Het startsalaris van een bevoegd luchtverkeersleider is ongeveer € 75.000,-euro bruto per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nog veel gedoe over geweest dat veel luchtverkeersleiders boven de balkenendenorm verdienen. En die norm zit op € 181.000 per jaar.
itsme