Kansen zien, ze beetpakken en niet meer laten gaan. Goed communicatief zijn, je aan afspraken houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De volgende eigenschap is dat de succesvolle ondernemer zijn sterke en zwakke punten kent. De succesvolle zakenman of zakenvrouw kent ook zijn/haar angsten. Succesvolle ondernemers laten nooit hun ego bepalen wat zij wel of niet moeten doen. Zij weten precies wanneer zij nieuwe vaardigheden moeten leren om hun onderneming of zich zelf te verbeteren. De nieuwe vaardigheden en stappen die zij moeten nemen zijn door de technologische vooruitgang door de jaren heen flink veranderd, maar aan de instelling van de ondernemer is niets veranderd. Heb jij de instelling van een succesvolle zakenman of zakenvrouw? Om deze instelling te hebben moet jij je goed realiseren dat je nooit klaar ben met het leerproces, en je moet elke kans om jouw vaardigheden en kennis uit te breiden met open armen aannemen.

De 8 andere eigenschappen zijn hier te vinden:
http://zakelijk.infonu.nl/onderneming/33416-negen-eigenschappen-van-de-succesvolle-ondernemer.html
12 jaar geleden
De 7 eigenschappen van Stephen Covey

1. Wees proactief
2. Begin met het einde voor ogen
3. Belangrijke zaken eerst
4. Denk win-win
5. Eerst begrijpen, dan begrepen worden
6. Synergie
7. Houd de zaag scherp

Lees het boek en je gaat alles in een heel ander perspectief zien om succesvol in zowel prive als in werk te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met falen weten om te gaan ,succesvol ben je bijna nooit direct !doorzetten ,van nadelen voordelen maken,mensen om je heen ,kunnen motiveren ,wel naar mensen luisteren ,maar toch je plan volgen ,ja daar ligt een een tegen stelling ,om daar een goede balans in te vinden .een goede gezondheid om ,lange uren ,en nogmaals tegen vallers aan te kunnen .en natuurlijk geluk ! En de gave de juiste man (vrouw) op het juiste moment te zijn ,of teplaatsen .succes .