Ik wil mijn collega's iets leuks geven als ik daar wegga over 2 maanden.Heeft iemand een leuk idee?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
56.5K

Het beste antwoord

Wat ik heb gedaan toen ik afscheid nam van mijn collega's werd door iedereen zeer gewaardeerd. Ik had een cd samengesteld met liedjes en nummers die ik mooi vond of die een speciale betekenis voor mij hadden. Vooral de tekst erbij waar ik mijn keus motiveerde maakte het heel persoonlijk. Tegelijkertijd vond ik het ook wel eng om te doen omdat smaken, vooral muzikale, nogal verschillen.
Achteraf was ik blij dat ik het toch gedaan heb. Ik kreeg van iedereen heel positieve reacties.

Toegevoegd na 4 minuten:
Een ander idee (van een collega van mij) vond ik ook heel erg sympathiek: zij had voor iedereen een fotolijstje met daarin een tekst waarin ze haar waardering uitsprak jou als persoon en/of als collega.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

bij sportprijzen zaken of online shops kun je vaak bijv sleutelhangers of mokken personalizeren
met een boodschap van je zelf er op

Toegevoegd na 2 minuten:
of iets wat je zelf maakt bijv als je met je collega's wel eens recepten uitwisselt een kookboekje maken etgc etc
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel afgezaagd, maar gebak word altijd gewardeerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een persoonlijke t'shirt met een foto erop van alle collega's erop met een leuke tekst er bij.

- vergeet ons niet!
- we houden van je:P

Iets leuks erop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoek een mooie foto van jezelf, zet er met piccasa een leuke persoonlijke boodschap op, en laat hem op groot formaat linnen doek spannen. Kunnen ze ophangen op kantoor of koffieruimte, wedden dat ze je nooit vergeten?

www.herinneringenoplinnen.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klinkt heel gek maar toen een collega van ons met pensioen ging heeft zij voor iedereen een (leuke)pen gekocht.Iedereen was er erg blij mee omdat wij altijd opzoek zijn naar pennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van een roos met een kaartje eraan voor iedere collega. Met een toepasselijk leuk gedichtje erop.
Of een fotocollage van alles wat je met je collega's hebt meegemaakt. Ik weet niet van hoeveel collega's je afscheid gaat nemen?
Of knutsel iets voor iedereen gezamelijk in elkaar, zoals een verjaardagskalender met foto's of teksten erop. (Kun je op internet maken) Dat kunnen ze dan op hun werkplek hangen, als dat daar geschikt voor is.
Misschien heb je wel een uitspraak die typisch van jou is. Bewerk een Loesje poster en zet die uitspraak precies zo neer. Zet jouw naam eronder, print hem uit en hang hem ingelijst op de wc( 's). Dat staat best gezellig en ze zullen je niet snel vergeten!:)
Merci chocolade of taartjes, bonbons, soesjes of een cake zijn ook een optie natuurlijk.. maar niet zo origineel.
Eigenlijk zal het wel handig zijn als we wisten om hoeveel collega's het gaat, hoeveel geld je er aan wil besteden, of je creatief wil zijn of alleen origineel uit de winkel en in wat voor een werkveld je zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 leuke ideeen, het zijn 15 collega's trouwens
Ik heb eens voor mijn collega's verschillende kleuren bloempotjes gekocht en in elk potje een vergeet-mij-nietje gestopt. De reacties waren erg leuk! En als je verschillende kleuren potjes koopt kan ieder zijn favoriete kleur kiezen. Heel persoonlijk, veelzeggend en niet duur.

Bak er een zelfgemaakte cake bij en je bent klaar :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je, dat vonden mijn collega's destijds ook :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuk idee! +1
Er staan natuurlijk al heel veel leuke ideeën hier, maar mij schoot een vraag tebinnen die laatst door een meisje werd gesteld hier. Of iemand al eens op hun site was geweest.
Volgens mij ging het om een werkplaats..dit is de site.

http://www.kaarsenzeep.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij wat voor een soort bedrijf werk je? Kun je iets met hun corebusiness?
Ik zit in de IT. Wij hebben altijd software voor waterschappen ontwikkeld. Toen een collega wegging, had hij voor iedereen een flesje water gekocht bij de waterwinkel in Amsterdam (waar je dus echt water uit de hele wereld kunt kopen). Voor iedereen een flesje water waar hij die persoon mee identificeerde. Aan het flesje hing een envelop met een persoonlijke boodschap. Dit vond ik echt een superidee, veel leuker dan welke vlaai ook kan hebben gesmaakt.